CONTRACTMANAGEMENT

 
Om het resultaat van een inkoop- en / of aanbestedingsproject om te zetten naar een inkoopvoordeel is er toezicht nodig op de naleving van gemaakte afspraken. Het komt echter regelmatig voor dat gemaakte afspraken onvoldoende duidelijk zijn, onvoldoende worden geëvalueerd of onvoldoende worden nagekomen, waardoor het onderhandelde inkoopvoordeel deels of volledig verdwijnt. Contractmanagement is, als naadloze follow-up van het inkoop- of aanbestedingsproject, een wenselijke en verantwoorde aanvulling.
 
Contractmanagement is het proces waarbij:
  • afspraken én kritische prestatie indicatoren worden vastgelegd in een contract / Service Level Agreement;
  • waar, op basis van de kritische prestatie indicatoren, mogelijke afwijkingen worden gesignaleerd;
  • analyses worden opgesteld;
  • op basis van eventuele afwijkingen op de kritische prestatie indicatoren en aanvullende analyses adviezen worden gegeven aan uw project-, inkoop- en facilitaire management over te nemen maatregelen om bij te sturen.
 
MARSEA HEALTHCARE CONSULTANCY faciliteert en adviseert uw organisatie vanuit de kennis en ervaring in het contractmanagement en gaat, samen met of in opdracht van uw organisatie, het gesprek aan met uw leveranciers om uw inkoopvoordeel en rendement te borgen; rendement in de vorm van bijvoorbeeld kwaliteitsverbetering, kwaliteitsborging, risicoreductie, klant- en gebruikerstevredenheid en kostenbesparing!
 
Wij maken graag een afspraak met u waarin we nader kennis maken om uw wensen en de mogelijke samenwerking bespreken.
 
Wilt u meer weten? Neem contact op.